Jezus

Jezus

niedziela, 3 grudnia 2017

A ja Boże Mój Boże Zmierzam zmierzam się znów

A ja Boże mój Boże

Zmierzam zmierzam się znów

Irence i Dariuszowi Zdrojewskim

w Piątą Rocznicę 
Tego Dnia, gdy 
Jeden Świat 
zamknąwszy za sobą drzwi
przeszedł do tego Świata

Po Tamtej Stronie

Czasu - zostawiając Dariusza po Tamtej Stronie Czasu, a Irenkę ze Swoim małym Skarbem - po Tej Stronie Czasu. A mimo to zmierzają
 Ku Sobie Noc po Nocy i Dzień po Dniu...tworząc nierozerwalną Harmonię.

I mówisz mówisz 
Jakże często
Do Ścian
Do Nieba
Do Wiatru
Do Chmur
Boże Mój Boże
Zmierzam 
Zmierzam się
Znowu 
Zmierzam się
Wprost 
I wprost
I wprost
Staje wszystko 
Na głowie
Cały Świat
Cały Dom
Bo zapadło się nagle 
To Wszystko
Co miało wciąż trwać
Tylko Dzień ten
Zostaje
Ten Dzień
Ten dzień
I ta Noc

Wszystko 
Tylko co Wczoraj
 

A może tylko 
Co Dziś
I Taka Sama i Noc
I Taki Sam
Taki Sam i Mój Dzień
Jakże wciąż Taki Sam
Mimo mimo upływu
W tym dniu
Wszystkich lat

I gdy Grudzień Nadchodzi
Jakże dobrze już wiem
To w tym miesiącu
Zaraz Trzeciego Dnia 
W każdym Roku
Co roku
Zawsze będzie ten Dzień
Ten Dzień 
Mój Krzyż
Że Odchodzisz 
Tak nagle
Na ten Odległy Brzeg
I Zostawiasz 
To  Wszystko
I już musi tak być
I już tak rok za rokiem
Tylko tak
I tylko tak
Mamy ku sobie iść

I wspominam To Wszystko
Mój Cały Raj
Tamto Niebo i Wiatr
Tamto Słońce i Rzekę
Aż po dno
Silny nurt
Wszystkie Łąki i Pola
I słoneczny Ów Czas
Przeto Boże 
Jeżeli
Jeśli ma już tak być
Niechaj chociaż
W Pamięci
Niechaj to Wszystko
Trwa
Trwa
I Trwa

Wyrok zapadł
Co roku Czymże jest
Ten Twój bunt
Mimo Wiary
Mimo Nadziei
 

Mimo tylu Wspomnień i Słów
Tylu planów perspektyw
Tylu łez aż po ból
Aż gdzieś w ścianach
Łka wiatr
Współczujący w tym wszystkim
Jakże silnym Wspomnieniem
W tym Dniu
Ciągle Tamtego Dnia

I wciąż pytasz
I Siebie
Czy Bóg tego chciał
Że Ty Taka Sama
A i On Taki Sam
A może jednak
Mimo wszystko
I ponad wszystko
Jednak 
To wszystko
Trwa
Tylko jednak Inaczej
Tylko jednak Inaczej
Niż Człowiek By chciał
Niż Człowiek
By mógł

Ilustracje
Irena Zdrojewska
 Archiwum 
Internetowe
Tekst Stanisław J. Zieliński

3.12.2017 r. g. 13.23











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz