Jezus

Jezus

niedziela, 1 listopada 2015

Sam Jezus Chrystus dał drugie życie...


Chrystusowi Uczniowie
Autorska Seria Poetycka

Sam
Jezus Chrystus
Dał drugie życie

Mówisz i jeszcze sam
Nie dowierzasz
Ale chociażby
W oku ten błysk
Zdradza że stało się
Coś bardzo ważnego
Że aż sam nie wiesz
Jak masz z tym dalej
Przed siebie
Iść

Mówisz że auto
Samo wspomnienie
Prezent dla szrota
I więcej nic
Wypadek straszny
Ty jednak żyjesz
Choć byłeś w szpitalu
Kilkanaście dni

Policjant który oceniał Auto
Dziwił się tylko
I mówił ho ho
Mówił
To Panie
To cud
Że żyjesz
Ty jesteś cały
A auto
Złom
A auto
Szrot

Miałem przy sobie
Figurkę Jezusa Chrystusa
Miałem od Mamy
Z mojego domu
Przy kierownicy
Tuż przy moich dłoniach
Znaleziona kiedyś
Przypadkiem
Na szrocie
Niewielki ryngraf
Świętego Krzysztofa

I jakże wtedy byłem Zdziwiony
Bo ryngraf przecież
Przedmiot niewielki
Lecz jednak dla mnie
W tamtym dniu wtedy
Jakże widoczny


A dzisiaj jestem
Jakże zdumiony
I w tym zdumieniu
Jakże jestem wdzięczny
I przyznam Tobie
Po tym wypadku
Jakże zupełnie już
Jestem inny

I jestem z Syrii
Ale i z Polski
Bo w Polsce
Ponad trzydzieści lat
Lecz z domu przecież
Wyniosłem
Islam
Lecz po wypadku tym
Staje pytanie
Jaką dziś Wiarę
Wyznawać mam

Bo drugie życie
Dał Jezus Chrystus
Nie wiem dlaczego
I nie wiem za co
I dzisiaj pragnę
Jak nigdy dotąd
By zadośćuczynić
Tak jak potrafię
Za tę ogromną
Daną mi szansę

Kto mi pomoże
Kto mi podpowie
Kto mi doradzi
Serdecznie
Szczerze
Ażebym Bogu
Mógł służyć zawsze
Tak jak za łaskę
Jakże serdecznie mi Okazaną
I gorliwie
Tak bardzo gorliwie
Tak jak gorliwie
Wypełnić można

Więc może Biskup
Więc może Kapłan
A może Wiara
I telepatia
Jedno wiem wiem
Jedno na pewno
Już jestem wulkan
Już jestem trotyl
Taka rozpiera mnie Już energia

Jakże pamiętam
Rozmowę z Mamą
Która Odeszła już
Z tego świata
Ta malusieńka
Figurka Jezusa
Niechaj codziennie
Będzie przy Tobie
Na wszystkich Drogach
We wszystkie   lata

Mówisz że jeszcze sam
Nie dowierzasz
Ale chociażby w oku
Ten błysk
Zdradza że stało się
Coś bardzo ważnego
Że aż sam nie wiesz
Jak masz z tym dalej
Przed siebie
Iść

Stanisław J. Zieliński
1.11.2015 r. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz