Jezus

Jezus

piątek, 13 maja 2016

Kwiatku Mój i Kwiatki Moje

Wprawdzie Sama
Idziesz Drogą
Drogą polną
Pośród pól...
..
Ale jednak
Jest Ktoś Obok
Dobry Anioł
Twoich
Dróg

I Ten Głos
To nie jest echo
Chociaż może
Echem trwa
Czujesz dotyk
Słyszysz słowa

W Kwiatach szukasz ukojenia
Dłoń podajesz 

 

Swoim
Kwiatom
Lecz i Twoje Kwiaty nagle
Ktoś przesuwa
Ktoś porusza
Że w zadumie
Zatrzymana
Wmawiasz sobie że to
Wiatr
 
Aż czerwone  tulipany
Róże też czerwone są
Bowiem zapach Duszy znają
Gdyby mogły to powiedzieć
Gdyby mogły to opisać
Kto pojawił się
Na progu
I na cały głos powiedział

Kwiatku Mój
I Kwiatki Moje
Gdy Gość w Dom
To i Bóg w Dom

I porywa Wiatr te słowa
I niesie na cały świat

Kwiatku Mój
I Kwiatki Moje

Macie taką moc cudowną
Macie taką moc ogromną
Że
Cudownie ból zanika
W Głębi Nocy
Pełnej troski

Że znów uśmiech
Masz dla ludzi
Na Progu Nowego Dnia

Wprawdzie Sama
Idziesz drogą
Drogą Polną
Pośród Pól
Ale jednak jest
Ktoś Obok
Dobry Anioł
Twoich Dróg

Zapatrzone w Ciebie Kwiaty

Bowiem Duszę

Kwiatów
Masz
Chętnie więc
I Płatki Twoje
Choć ukradkiem
Muska
Wiatr

Czujesz Dłonie
Słyszysz Słowa
I w tym zapytaniu
Trwasz
Czy naprawdę
Tylko Echo
Czy naprawdę
Tylko Wiatr

Stanisław J.Zieliński
14.05.2016 R







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz